Seher11 -strongmother- şuan 17 aylık baya uzadı ensesini falan geçti . Erken kestiğimiz için bence hızlı uzadı çünkü gelişim ilk 1 yıl zaten çok hızlı. 2 yaşında veya şimdi kessem daha zor yavaş uzayacaktı kanımca
ikierkekanasii -strongmother- Bizimkiler hep öyle dedi ama zaten göze bile faydası varmış kestirmenin 😊