melekkannesi Kızımın 28.mart tarihinde hepatit aşısının 2.dozu vardı ben unuttum ve şuan bayram tatilindelet 9gün gecikti diye vurmamazlık yaparlarmı arayanda olmadı sağlık ocağından ve pazar günü il dışına çıkıcam başka yerde misafir olarak vurdurabilirmiyim.
omgmiray melekkannesi bir hafta gecikebilir sorun olmaz bence bende ikinci aydayım verem açısı yoktu ya bayramdan sonraya kalacak dediler ya da başka bir ASM açarsa oraya yönlendirilecez dediler başka yere gittim bayram tatilinden önceki son cuma yani başka yerde de olsa yapılabiliyor demekki
Bir-prens-annesiii melekkannesi oğlum 10 martta 2 yaşına girdi ve o gün aşısı vardı biz aşıyı yaptırdık ama post üstte kalsın diye yazıyorum başka yerde yaparlar mı bilgim yok gittiğiniz yerdeki sağlık ocağına yine de bir sorun veya da kendi sağlık ocağınızı telefondan arayın hemşirenin numarası varsa mesaj da atabilirsiniz