Ben sabah uyandığımda nasıl dişlerimi fırçalamadan güne başlayamıyorsam yanaklarıma da bi allık sürüyorum, saçlarım benimde kabarır keratin bakım yaptırmıştım 5 ay önce o baya kurtardı beni bazen yüzümü solgun görürüm kırmızı ruj bile sürerim. Pjamalarımla asla tüm gün evde durmam hemen değiştiririm kıyafetlerimi böyle ufak şeyler :)