Sensen20 3 yaşındaki oğluma 1 tatlı kaşığı içiriyorum hergun doğru mu kullaniyorum acaba birde kahvaltıdan sonra veriyorum balık yağı olduğundan midesi bulanmasin diye açken vermiyorum
zoomm Sensen20 1 yaşından beri doktorumuzun tavsiyesiyle aldık şuan 2 buçuk yaşında kızım hergün 1 tatlı kaşığı veriyorum
Qunqnir Sensen20 benim kızım 2 yaş 3 aylık. Doktor iki günde bi tatlı kaşığı şeklinde ölçü verdi ben pazartesi çarşamba cumartesi günlerini belirledim o günler 2.5 ml kadar veriyorum ( 2.5 ml eczacı söyledi) Kahvaltıdan birkaç saat sonra veriyorum bunu da eczacı önerdi
vera4 Bende yeni aldım nasıl kullanılıyor bilmiyorum doktora sormayı bekliyorum kullananlar varsa nasıl kullanılıyor bende burada bekleyeyim🙂🙂
Bereninannesii34 Ben de kahvaltıdan sonra bir çay kaşığı veriyorum. Osman gönülal Dr da o şekilde öneriyor