İyi geceler anneler.Bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak.2ay kadar kayınvalidemde kaldık bazı sebeplerden dolayı.Bebeğim gece uykusuna geçip bir kaç saat uyur emer geri uyurdu ama dün eve geçtik gece 2 buçukta uyudu ve yarım saate kalktı bugün de o şekilde etrafa bakıp dudağını büzerek ağlıyor korkutuyorlar mı ne oluyor anlayamadım