incim_meva başıma geldi. yemeyen çocuk insanı çıldırtıyo çok zordu. 15 aylık olduk bir aydır yiyor daha. her şeyi denedim hiç baskı-zorlama yapmadım ama işe yaramadı. su da içmiyodu bu arada. babası önce su içirmeye başladı, ayaküstü bi şeyler atıştırırken ona da verdi öyle öyle başladı. şimdi çok şükür seçici de olsa yiyo ama kendi kendine karar verdi yemeye 🤷🏻♀️ hazır hissedince belli edecektir sizin de