Bebeğimde 3. Haftadan sonra şiddetli sancılar başladı damla vs başladık memede max 5 dk durabiliyor sonra sancı kıyamet.. sarılık için mama vermeye başlamıştık mecbur mama verdim günde 1 kez uykulu yakalarsam emzirebildim şuan 2 ay 5 günlük sağıp içiriyorum biberondan içiyor mamayla destekliyorum yetmediği yerde.memeye gelmek istiyor emiyor 5 dk olmadan sancı ve ağlamalar başlıyor aynı sorunu yaşayıp çözüm bulabilen yada bi fikri olan var mı?