goktugelif 15 dk önce sürdüm oğlana 😀 yenş diş belirtisi başladı bizde ben tetagil döktüm bugun 1 kere 3 4 seferde bu jelden sürdüm bunu sık sık sürebiliyorsunuz diye biliyorum yani ablamın 3 yaşında çocuğu var etkisi geçtikçe sürüyoedu bizim şuan daha o kadar etkili değil ağrısı nohut tanesi kadar sürüyorsunuz zaten