zakinepasa yaz ayıydı bebeğim 4 aylıktı ben veriyordum doktorum ısrarla 6 aya kadar gerek yok demişti ama kontrole gitmeden 3,5 aylıktı bezinde pembe lekeler görmüştüm ve meme/mama reddi vardı o yüzden kaşıkla su veriyordum ve içiyordu sonra doktoruma söyleyince öyleyse verebilirsin demişti. İlk bebegimde yaz ayında doğmuştu cisli bez sayısı çok iyiydi iyi emerdi ama ona rağmen sıcak bir bölgedeyiz bingildakta çökme olunca 2 aylıkken yaklaşık her emzirme sonrası 2-3 çay kaşığı veriyordum onun da bingildagi öyle düzelmişti ,velhasıl gerekli durumlarda verdim suyu