kalkan47 Kizlar bir aydır göğsüm hem yara hemde kaşıntı var lansinoh krem kullandım fayda etmedi aile hekimi yazdı fayda etmedi bir aydır çekiyorum ama iki haftadır daha fazla çekiyorum acı çeke çeke emziriyorum yok mu önerisi olan ben mantardan şüphelendim aranızda öyle olan var mi
elisa2705 melekkkizim Tam bu kremi yazmaya gelmiştim kesinlikle bunu kullan çok faydasını göreceksin gümüş kapakla birlikte kullanmalısın daha faydasını görürsün @kalkan47
_SerenN_ Kantoron yağı,kendi sütünüz birde susam yağı ben bunları denedim geçti ,çok geçmiş olsun çok zor acısı yaşayan bilir 🥺
Kitsu Bebeğiniz de pamukçuk varsa size bulaşıp mantar yapıyor. Karbonatlı suyla silerseniz hızlı geçirir