Sevdadoga 5 aylık bebeğim için doktorum ek gıda döneminde arada kaşık mama vermemi söyledi hangi mamayı önerirsiniz
Oykuu_bebekk Sevdadoga bana kalırsa kesinlikle hipp bulaşma elmalı havuçlusunu aldın ishal yaptı bebeğimi 4 gündür geçmedi 😑
Shylkyc Sevdadoga hipp inkilerden çok memnunum. Elmalı sütlü gece maması. Tahıllı olanı ve sütlü meyvelisinden kullanıyorum. Severek yiyor kızım.
Neslihanask Sevdadoga hero baby ballı irmikli almıştım 2 kutu 2sinin icindende böcek çıktı arı mama aldım sütlü hurmalı bide gece mamasını oglum cok sevdi tavsiyele ederim 😘
Zuleyha__19 Sevdadoga kaşık maması alana kadar bence kendiniz yapın meyveli irmikli hem daha sağlıklı olur 🥰
Sevdadoga Zuleyha__19 ben kararsız kaldım herkes kilo alsın mama ver diyor bende mama verme taraftarı değilim aslında hiç. Düşüneceğim bende bi
espalp Zuleyha__19 5.ayda tadımlar sırasında doktorumuz irmikle tanıştırmamı istemedi mesela. 6 aydan sonra kendin hazırlarsın dedi. Kaşık mama arada tüketilmesi 5.ayda doktorlar tarafından tavsiye ediliyor