BirAnneBirBebekkkKk şu anda kasa bulmak imkansıza yakın ya hepsi dolu maalesef. Bir de önerim kasanın olduğu binanın yeni olmasına dikkat edin Allah korusun deprem ülkesinde yaşıyoruz öyle bir durumda tüm birikimler gider. Kasaların sigorta durumu sıkıntılı oluyor çünkü içinde ne olduğunu ispatlama durumları falan zor oluyor