prenseskus tuzu azaltmak yada hic kullanmamak diyebilirim ben oyle yapmistim cok su icebilen biri degilim yani ben kendim yapmadim da annem ve halam benimleydi ilk 1 hafta tuzsuz yada cok az tuzlu yapiyorlardi yemekleri falan yaklasik 1 bucuk 2 haftada odemlerim sisliklerim inmisti