Kızlar merhaba bebeğim 4,5 aylıkken ilk dişini çıkardı ondan 15 gün, sonra yani 5 aylıkken de ikincisi çıktı. Çok zor geçti ikisi de çıkınca biraz ferahlamıştı ama şu birkaç gündür yine başladı ağlamalar huzursuzluklar tekrar diş çıkarıyor olabilir mi? Şu an 5 ay 20 günlük bu kadar sık arayla çıkarması mümkün mü?