sultanalperen 2 bucuk aylık bebeğim var geceleri 3 saatte bir emziriyordum herkes uyursa uyandırma dedi dün ve bugün 5 6 saatte emmiyor uyandirmiyorum. vicdanım rahat değil 3 saatte emzirmek daha mantıklı geliyor. sizler kac saatte emziriyorsunuz.
Sahreyldrm sultanalperen emzirme kadar uyku da büyütecek onu demişti bizim doktorumuz ben 20 günlükten beri uyandirmiyorum akşam 11den sonra 1e kadar kaçta yatarsa yatıyor 4te kalkıyor emiyor bide şimdi kalktı işte geçen gün 12 buçukta yattı sabah 6 buçukta kalktı mesela hem düzeni otursun uyandırma uyandirirsan sonra da hep öyle kalıyormuş kilo alımı da fazlasıyla iyi kızımın hem sana da yazık uykunu alırsın iyce bizde gündüz uykusu yok ama hiç uyumuyor
Yorgunanne1 sultanalperen kuzm aynı konuda başka başlığda yazdmm doktorm artk geceleri uyandırma kan şekeri düşmez dedi 5 6 saate kdr uyur dedi. Bazen 4 saatte kalkıyır bazen 6 kendi kalkıyor ama
Lalin sultanalperen Neden vicdanınız rahat değil? Uyku da beslenmek kadar önemli. Vicdan yapacak bir durum yok ortada. Uyuyan çocuğu 3 saatte 1 uyandırırsanız döngüsünü bozarsınız ilerleyen zamanda da bu çocuk uyumuyor dersiniz. 🤷♀️ Bırakın uyusun. Siz de uyuyun. Ne güzel işte. 🤗
Sahreyldrm sultanalperen valla ben böyle yaptığım halde uykusuzum sürekli kucakta ve oturunca da ağlıyor hemen hep ayaktayım o yüzden çok yoruluyorum😑3600 doğdu 48 cm sonra 3200e düştü ödem atınca en son 2 ay 19 günlükken gittim 6900dü 62 cm
sultanalperen Sahreyldrm bizimde ole malesef hep kucakta gezdirilmek istiyor gündüz uykusu yok ayakta sallarsan uyuyor birakirsan uyaniyor
sultanalperen Yorgunanne1 evet benim doktorumda uyusun dedi ama 4 saat elleme demişti. hic 6 saat emzirmedigim olmadi ilk defa böle emzmiyorum
Sahreyldrm sultanalperen aynısı benimki de 😑 aman canları sağolsun geçecek bu günler de Allah'ın izniyle herşeyin bı zorluğu var bı gülsün bitiyor tüm yorgunluk 😊💕
Yorgunanne1 sultanalperen 4-6 saat normal dye bliyorm. Hatta ilk başlarda 5 saate alarm kurdm 🤣ana yüreği gene 🤣 baktm bazen 3 saatte bazen 4 saate bazemde 6saate kendi uyanıyor istiyor zaten. Kasmamaya başladm bende. 2 ay 8gnlüğüz bizde
canparcam123 Yorgunanne1 bizde 2ay 6günlüğüz maşallah oğlum henüz hiç 3saat bile kesintisiz uyumamış en fazla iki saat uyuyor oda nadir yoksa saat başı kalkıyor keşke oda üç dört saat uyusa bende uyurdum biraz
Cansudurmaz sultanalperen merhaba bende dün aynı şeyi doktorumuza sordum o da bebeğimin kilo alımı çok iyi olduğu halde üç aylık olana kadar iki saatte bir emzirmeye devam etmem gerektiğini söyledi
ezgi_liya sultanalperen yaa ne güzel keşke benim kızım da uyusa biraz :( 2 ay 20 günlük 2 saatte bir kalkıyor 🤦