Arkadaşlar umarım bana yardım eden biri cıkar. Yaklaşık 3 haftadır ne yersem yiyeyim yiyecekler yemek boruma takılıyor sağ bademciğimin biraz aşağısında hissediyorum cam kırığı gibi batıyor ilk başta psikolojik sandım ama midemin yiyecekleri sindirmediğini yemek boruma gönderdiğini fark ettim bir kere zar zor çıkardım ama şimdi çıkaramıyorum yemek yiyemez oldum başına böyle bir şey gelen var mı ?