Seyma_52 Sezeryan sonrası alt karın kısmını ne zaman hissettiniz, ne zaman toparlanmaya ve spor yapmaya başladınız. Ben 20 günlüğüm ve korse kullanıyorum. Ama alt karnımı hissetmiyorum 🙄. İnsan göbeğini içine çeker ya, çektiğim de orda hiç tepki yok.
NurdanAlparslan Seyma_52 Benim doktorum korseyi 2 ay olunca takabilirsin egzersizleride 6 ayı bitir öyle başla dedi. Az kaldı 6 ayın dolmasına sadece yürüyüş yapıyorum. Alt karnımı hissetmiyorum. Sanki orası ölü hiç his yok acı yok
Seyma_52 NurdanAlparslan korseyi bence takmaya başla canım. İki ay çok geç. Ben taktığımdan beri gözle görülür bir toparlanma söz konusu.