Isil26 kötü bir şey değil sonuçta zeytin yağı ben çok faydasını gördüm 4 aylık olduk bizde hala kullanıyorum haftada bir kere yapsada tuvaletini veririm ben yinede ek gıdaya başladık püre yapıp içine koyuyorum 😊 inşallah yapar bizde tam bir düğün havası oluyor eşimle bebiş tuvaletini yaptı diye halay çekicek duruma geliyoruz bazen 😊 aman onlara birşey olmasın