zeynptgb ben aldım çevremde bir çok kişi aldı memnun diye aldım hatta gidip üst modelini aldım toz hazenili olan modeli 11 bine aldım ama benim ki sorunlu çıktı şarjı &25 düştüğünde kendini kapatıyor ben kendim götürüp şarja takıyorum normalde makinanın şarja gitmesi lazım, müşteri hizmetleri ni aradım hiç yardımcı olmadılar halen bekliyorum yarın tekrar arayacağım ben alalı daha 1 ay oldu öyle yok müşteri hizmeti 48 saatde çözüm buluyor yalan bunlar