1 ay önce spiral taktırdım fakat bi koku sıkıntısı yaşıyorum enfeksiyon falan da yok demir kokusu gibi bi koku alıyorum sürekli ve adetim aşırı kanama oldu ve 10 gün oldu halen leke şeklinde devam ediyor normal bi durum mu bunlar yoksa geçici mi acaba bayram dolayısıyla kontrole gidemedim henüz aynı sorunu yaşayan oldu mu acaba