6 ay önce doğum yaptım, iki çocuğum var ve sezeryan oldum. 40 ım çıkar çıkmaz spiral taktırdım ayrıca prezervatifle de korunuyoruz . Emzirdiğim halde her ay düzenli adet oldum ilk defa bu ay 6 gün geciktim.
Yani bilmiyorum olabilir mi böyle bişey aklım almıyo