kitapkokusu_ aaa üzüldüm bu duruma ama niye kaldı ki üstünde yanlışla oldu dimi ben bilmiyorum okumamıştım. İlla ki anlatmışsınızdır da sen de kusabilirsin başkasının üzerine gidebilir falan , gerçi psikiyatri demişsiniz çözüm olmamış da , inşallah en kısa zamanda düzelir de gider 🤲