escenko bizimki de 7,5 aylıkken park yataktan düşmüştü ilk ayağa kalktığı zaman hem de anne yani konumundaydı resmen Allah korumustu diyebilirim mucize gibi bir şeydi çok şükür bizim de bir sıkıntı olmadı siz de doktora goturmussunuz bir sıkıntı görmemişler de problem yoktur daha çok stres olmayın bebeğe yansıyor illaki