busra200120 Kol altımda uzuun bişey şişti. Sanki damar ya da kas şişliği gibi emzirirken ya da normal zamanda yaşayan oldu muu ?
busra200120 elftty nasıldı sizinki ? Mastit olmadım ki ben. 6 aylık kızım emziriyorum bir sıkıntı da yok. Kol bitimimden kol altı bitimine kadar uzuyo sanki damar şişmiş gibi
elftty busra200120 benimde böyle herakat ederken ağrıyor canim emzirmeyle de alakli olblr canim bı gozuk istedWn