babytuna Prematüre bebeğim 25 haftalık doğdu suan düzeltilmiş 1 yaşında olacak hala 6 bucuk kilo asla kilo almıyor aslında bence yemeside normal ama sütü az içiyor 120 içebiliyor en fazla oda 3 biberon falan bir günde. Metabolizma doktoruna falanda götürdük herhangi bişey demedi takip edelim dedi normal suan dedi. Önerileriniz var mı acaba bu cocuk nasıl kilo alacak
ceyo6 babytuna benim kizim da 28 haftalik dogdu şuan 20 aylik 8 kilo bizde çok gittik hastaneye raporlu mama verdiler ama oda işe yaramadi bizde isterseniz bi sorun mamayi
040624 babytuna https://www.instagram.com/hastalanmayancocuk?igsh=MWYyeXJvbTBjaTBoYw== takip etmenizi ve danışmanızı öneririm. Takipli çocuklar oluyor bebekler hatta paylaşılıyor. Hastalanmayançocuk sayfasını bilmeyen yoktur, Belki biliyorsunuzdur kendisini. Gene de yazmak istedim.
acemianne___ babytuna sut dediğiniz mama mı ? Artık yemeklerden daha çok alması gerekir kiloyu , bu aylardan sonra mama falan bence ise yaramıyor, benimde oğlum 16 aylık ama içtiği mamanın hiç etkisi kaldığını düşünmüyorum Artuk kilo açısından
ceyo6 babytuna bizdede yaramadi baya bi kilide yaramiş ama benim kızım çok hareketli ben biraz da ona bagliyorum kilosunu
babytuna ceyo6 peki kızınız yürüyor mu acaba? Benim cocugum hareketli de değil aksine durgun bir cocuk
ceyo6 babytuna evet yürüyor ama yürümeden öncede hareketli bi çocuk tu bazilarinin genetik oluyomus zayiflik
yuselin 2 yaşına kadar düzeltilmiş ayıyla gelişimini takip etmelisiniz. Benim bebeğim de prematüre hep öyle takip ettik. Açığı da vitamin desteğiyle hallettik
babytuna acemianne___ u Aslında fena değil iştahı. Dün doktora gittikte tekrardan 1 ayda 250 gram almış doktor bu yaşına göre gayet iyi herhangi bir sorun yok dedi böyle devam edin dedi🌸