mucizemm94 büyük kızım 1 yaşını gecmısdı olduğumda 2 gün sonra taburcu olmuştum sezeryan doğum yaptım hep soruyorlar Hangısı zor diye sezeryan tabıkıde dıyordum 4 yerden gırıp kapalı ameliyat sadece dıren yerı açıktı o kadar taburcu olduğumda ılac vermıslerdı hızlı kılo kaybı olduğu ıcın safra kesesine Bırsey olmasın diye kısmet bılmıyorum Bnım ılac poşetimde yoktu 1 ayda 28 kılo verdim ve doktorum şok oldu tabi Bnde acıllık oldum 1 hafta hastanede yattım safra kesemde çamurlaşma olmuş bnım hatam mı eczane hatasımı bılmıyorum saçlarım çok çok dökülmüştü 6 aydan sonra hersey normale donuyo yemek yemek az az yıyosun saçların tekrardan çıkıyo
Ama bnım ablam oldu amelıyat bana dedıgı tek şey çocuk doğuracaksan olma tekrar kılo alırsın Bnde dedım ıkıncı çocuğa hamıle kalırsam 500 kılo mu olayım tansıyonum vardı 34 haftalık acil sezeryanla doğum yaptım doktor kılomdanda kaynaklı dedi