Selam kızlar oğlum 33 aylık şu son zamanlar da aşırı bi hareketlilik, yerinde duramama, yapma denileni yapma, tükürme, ısırma, bağırma ve nerde yapılmaması gereken zararlı şeyler varsa onları yapma durumu var. Aşırı yorucu ve stresli geçiyor günlerim. Ne zaman geçer bu süreç 3 yaş böyle bişey mi 🥺