ikrakuss valla ne olduysa oldu artık ne oldu diye sorgulamiyorum insanlarla gidip gelmemi daha az yapicam her geldigimizde de ikimizin saçını da kontrollü taricam ve böyle saç urunleri kullanmicam zaten kullanmiyordum ilk defa kullandım önceden almıştım kullanırım diye sonra kullanmadım uzun süre sonra kullanıp başıma böyle bişey gelince de vazgeçtim ondan olmasa bile öyle şeyler kullanmicam artık