Benimde 16 günde yumuşacık oldu bir daha asla sert olmadı dolmadı sankı ama 22 ay emzırdım emdıkten sonra sağım yaparsan az çıkabılır cunku benım öyle oluyordu bebek zaten cekıyor bır daha sağım yapıp kendını yorma bana kalırsa sen ıstedıkce emzır süt hep olur