nuraydiyebiri Kızım 29 günlük. Dünden beri 10 dk emip bırakıyor. Normalde gğn içinde illa uzun uzun emer bir de mama takviyesi yapardım. Ama Bugün 10 dk emdi sonra ağlama huysuzlanma olmadı. Sizin bebeklerinizde durım nasıl? 10 dk yeterli mi doymak için?
babyandmom_ nuraydiyebiri Doğum yaptığımdan bu yana hiç 10 dakikayı geçmedi bebeğimin emmesi ve kilomuz da gayet güzel ilerliyor
nuraydiyebiri babyandmom_ ne güzel sizin adınıza çok sevindim . Bizim sarışık tehlikemiz oldu. Emerken hemen uyuyan bşr bebekti. 10 dk asla yetmedş ilk zaöanlar bize.
nuraydiyebiri Gokturkmom periaydn benim de ilk zamanlara göre arttı demek ki sütüm. Çenesi de kuvvetlenmiş olabilir
babyandmom_ nuraydiyebiri ABO uyuşmazlığı vardı bizdede. Şuan devam ediyor mu? Uzamış sarılık yaşıyoruz hala
Gokturkmom nuraydiyebiri sonra sonra süre kısalıyor şuan 4ayına 1hafta var en fazla 10dakika emiyor tek göğsümü
ummukerem babyandmom_ bizde de uyuşmazlık var bazen sadece 10 dk bi göğsümü emip uyuyor hiç uyandıramıyorum. İdrar sayısı kilo alımı vs iyi 16 günlük olduk. Sarılık değeri 11e düşmüştü 1 ay kontrolünde bakalım tekrar dedi. İlla 30 dk tamamlamak gerekir mi ki her seferinde 😓 bazen 1 saatten fazla emdiği de oluyor