bsradnmz1 ozaman ben doğru tatktik uygulamışım demekki çocuğum 1,5 yaşında yanına yatınca uyuyordu.benim uyku eğitimine ve eğitimcilerine karşı tavrım net.herkes istediğini yapmakta özgür.bu arada ne kadar çok eğitimci varmış aramızda :)ayrıca odaya kapatmaktan bahsetmedim .yanındayken bile son raddeye gelene kadar ağlatan ve buna eğitim diyenler var .sadece 1 çeşit uyku eğitimi yok bazıları çok acımasız.yada her neyse ben bebeğime uyku eğitimi vermek istemiyorum .siz istediğiniz çeşidini verebilirsiniz :)