ferahmete Kızlar oğlum 15 aylık salanarak uyumaya alıştı beşikte .şimdi de ayakta uyuyor fakat anne yani hesik küçük geliyo çok zorlanıyorum bu hamak besiklerden kullanan var mı acaba ? Devrilmesi vs nasıl söz konusu olabilir mi? Hiç kullanmadım
buaklinerdenaldinnerden ferahmete bende var 10 aylık olucak kızım üstünden kalkıyo düşme tehlikesi çok var almak için geç kalmışsın
Minikkelebek_ ferahmete ben kızımda kullandım ama 1buçuk yaşa kadar kullanamadım. 15 ay hamak beşik için biraz geç. Onda kalkıp eğildikleri zaman ters dönüp düşebiliyorlar. Son zamanlarda altını yorganlarla doldurmuştum. Baktım kendi kalkıp iniyor hamak olayını ortadan kaldırdım komple.
beybitolat ferahmete 2 buçuk aylık ve doğduğundan beri onda uyuyo hatta onun içinde olmayınca veya misafirlikteyken asla uyutamıyoruz 😂 ama dönmeye başladığı an bırakıcaz siz geç kalmışsınız bence tehlikeli olabilir sizin için şuan
ferahmete buaklinerdenaldinnerden bı zamana kadar beşiğinde yatıyordu ne olduysa bozuldu uykusu anlamadım çözüm arıyorum işte
Nurci ferahmete 15 ay için kullanışsız olur küçük gelir bebeğinize ben normal hamak asıyorum eve 😬 ilk oğlumu 2 yaşına kadar onda uyuttum bez hamaklar var balkon kapısı ile odanın kapısının kulpuna bağlıyorum şimdi ikinci oğlum 8 aylık onda da aynısını yapıyorum