pelnztrk Arkadaşlar merhaba 4 gün olacak muhtemelen bebeğimin göbek bağı düşeli henüz hala çıkıntılı normal bi göbek deliğine dönmedi, ne zaman normale döner tahmini?
mavi2601 pelnztrk uzun sürdü bizde düzelmesi hatta doktor fıtık olabilir diyip korkutmustu yaklaşık 1 bucuk 2 ay sonra tamamen düzeldi
pelnztrk mavi2601 bu cuma kontrolüm var göstericem bi arkadaşımda öyle dedi ama inşallah değildir . Olursa ne oluyor acaba ameliyat felan m allah korusun
mavi2601 pelnztrk korkmayın değildir inşallah daha yeni düşmüş zaten, çok basit bir operasyon demişlerdi ama sanmıyorum oyle olduğunu zamanla düzelir
pelnztrk mavi2601 inşallah kızlar umarım zaten sarılık oldu 1 gece ışık tedavisi gördü derken bidaha birşeyler çıksın istemiyorm
Karanirem pelnztrk akıntı yoksa kurur benim bebegimin 5. Günde düstü asla kurumadı hep akıntı oldu sadece duştan sonra güzel kurulayın biz duş bile aldırmadık kuruyana kadar cünkü musluk suları kirli dedi doktorumuz bi kez damacanadaki suyu kaynatıp sogutup yıkadık 3-4 kez yaktırdık geçmedi cerrahi islem yasıcaklardı o gün götürmedim annem bekle gecicek dedi bekledim kurudu gerçekten hemen actırmayın gümüş nitrat değdirince kuruyo biz bi kaç kez tekrarlattırdık
Karanirem pelnztrk akıntı yoksa kurur benim bebegimin 5. Günde düstü asla kurumadı hep akıntı oldu sadece duştan sonra güzel kurulayın biz duş bile aldırmadık kuruyana kadar cünkü musluk suları kirli dedi doktorumuz bi kez damacanadaki suyu kaynatıp sogutup yıkadık 3-4 kez yaktırdık geçmedi cerrahi islem yasıcaklardı o gün götürmedim annem bekle gecicek dedi bekledim kurudu gerçekten hemen actırmayın gümüş nitrat değdirince kuruyo biz bi kaç kez tekrarlattırdık