Merhaba erken doğum yaptım bebeğim 34 haftalık doğdu şuan da 2 aylık olduk büyüdük fakat prematüre doğduğu için ilk zamanlar emziremiyordum ağızı küçük ve çekim gücü olmadığından kavrayamıyordu 5 dk emip sonra ağlıyordu bırakıp sinirleniyordu sütümü bi kaç kez sağıp vermeyi denedim prematüre olduğu için yetmiyor diye düşündüm hep eksik geliyordu ağlıyordu uyumuyordu hiç zaten acil sezeryana alındığım içinde psikolojim alt üst olmuştu dikiş ağrısı lohusalık derken emmeyi tamamen bıraktı sonra mama vermeye başladım biberona alıştı sanırım sütüm gün geçtikçe daha da çoğalıyordu farkediyordum bu sefer emzirmeyi denediğimde reddediyor yine 10 dk en fazla duraklayarak emiyor bırakıyor hem mama hem anne sütü vermeye çalışıyorum ama mamayı bıraktırmak istiyorum meme reddini nasıl aşabilirim veya bebek meme ucunu kavrıyor mu kavrayamıyor mu nasıl anlarız