Altı gün önce doğum yaptım bebeğim gün içerisinde çok sık emmek istiyor geceleri mama veriyorum… Altını açmak için mindere koyduğumda çılgınca ağlıyor. Kıpkırmızı olana kadar sürdürüyor taaaaki altını kapatıp üstünü giydirip kucağıma dik bir pozisyona alana kadar… Bu kadar çok ağladığında sesi de değişiyor ve üzülüyorum… Bu ağlama durumunu yaşayan bilen var mı? Geçici bir durum mu yoksa huy gibi bir şey midir? Bu ağlama beni çok geriyor çok üzüyor…