Nova Merhabalar oğlum 31 aylık olacak. Öğlen bebek arabasıyla çıkarırsam uyuyor yoksa asla uyumuyor. Geceleri de uyuması 1,5 saate yakın sürüyor. Artık öğle uykusunu bırakma zamanı gelmiş mi? Sizler ne zaman bırakmıştınız?
Ays21 Nova 2 yaşında bıraktı kızım. Gündüz uyutmam çok uzun sürüyordu ve kısa uyuyordu yani uğraştığım süre uyuma süresine değmiyodu ve akşamları çok uzun sürüyodu uyuması saat 10 da uykuya götürmeme rağmen 12den aşağı çıkamıyorduk. Velhasıl uyutmadım zaten gündüzleri de zorla uyuyodu dediğim gibi. Bi süre 5-6 gibi huysuzluk yaptı uyku huysuzluğuydu. Saat 8de max 8;30ta uykuya geçiyoruz 10 dk bile sürmüyor uyuması. Sizinde belli ki vakti gelmiş. Huysuzlukta 1 hafta falan sürdü bu arada. O saatlerde de genelde yemek yada banyo falan vaktine getirip bi şekilde idare ediyordum
simseklivekalpli Nova kızım 2 yaşında birakti. Oğlum 3ten sonra. Eğer öğlen uyuduğunda gece geç yatıyorsa direniyorsa bırakma vakti gelmiştir. Oğlum 4.5 yaşında hala yemeği yer yatağa atar kendini öyle böyle zorla uyandırıyoruz geceler heba olmasın diye.
Minnakordek Nova bizimki de 29 aylıkken bıraktı başta çok zorlandı akşam beş altı gibi uyumak istedi o saatte uyurda gece uykusu sarkıyordu derken bir iki hafta içinde adapte oldu şuan sabah sekiz akşam on uyanık
Nova uykusuzanne__ Başlarda zorlandınız mı? Akşam üzeri huysuzlanıp uykusu geldi mi? Gece uykusu 11-12 saat sürdü mü?
coldplayy uykusuzanne__ Benim kızımda 25 aylıkken kendiliğinden bıraktı. Şimdi 28 aylık, yarım saat uyusa keşke diyorum bazen, 2-3 saat uyusun diye uğraştığım bile oldu; ama yok uykuyu sevmeyen sevmiyor🤷🏻♀️
Nova Ays21 Biz de aynı şeyleri yaşıyoruz. Öğlen uyutmadım. Sordum zaten istemedi. 20:00-20:30 gibi uyuyunca sabah kaçta kalkıyor peki?
Nova Minnakordek İnşallah bizim de düzene girer. Bugün uyutmadım. Dün 22:30 da uyuyan çocuk bugün 20:10 da uyudu☺️
Elfelf475 Nova bizim de aynı böyleydi dışarı çıkınca uyuyordu yollarda. Ben bıraktırdım uyutmuyorum akşam da 8:30 9 gibi uyutuyorum
Nova Elfelf475 Evet ayni biz de. Aksam 1,5 saat uyutmaya calismaktansa gündüz uyumamasina razıyım. Zaten yine toplamda 10-11 saat uyuyor. Bugun 20:10 da uyudu.
biimiyomyardimet Nova kızım 2 yaşında bıraktı. Şimdi 3 yaşında. Yani göreceli bu durum ama bırakınca çok daha düzenli oldu uykuları. Bebekler uyku düzenini kendi ayarlıyor valla bende isterdim bi süre daha gündüz uyusun diye olmadı 😅
Nova biimiyomyardimet Ya evet ben de 3 yaşa kadar bekleyelim diyordum. Öğlen uyuyunca da akşam uykuya dalması çileye olmaya başladı. Bugün 20:10 da uyudu, bakalım😇
Minnakordek Nova bizimki ilk başta öyle çok erken uyuyordu sonradan alıştı sizinki de alisicak doktor akşam uykuları duzenliyse gün içi uyumayabilir demişti.
Elfelf475 Nova oklar zaten gündüz uyuyamadgını gece tamamlıyor dediğiniz gibi. Ben yaklaşık 6 7 aydır bu duzende gidiyorum gündüz evet çok uğraşıyorum uyumasın diye ama gece çok rahat sabah kadar uyuyor maşallah. Benim böyle daha çok rahatım yerinde diyebilirim
Nova Minnakordek 20:10 da uyudu sabah 08:00 de uyandı. Böyle olursa daha ne isterim. Biraz gündüz nefeslenecek zaman kalmıyor ama önemli olan onun sağlığı☺️ Toplamda daha çok uyumuş oldu.
Nova cbkckbr Ben zorlamamak gerektiğine karar verdim. Toplamda 11-12 saati bulsun daha ne isterim. Diğer türlü öğlen uyutmaya çalışmak savaş akşam ayrı savaş veriyorduk.
Nova Elfelf475 Maşallah. Bizim de böyle devam eder umarım. 20:10 da uyumuştu. 08:00 da uyandı. Normale göre toplamda çok daha uzun uyumuş oldu. Bugün de öğlen sordum. Uyumak ister misin diye istemem dedi peki dedim😄
zuhalsebu Nova 30 aylık neredeyse 1 aydır 2 gün uyuyorsa 5 gün uyumuyor, akşam içimizden geçiyor her şeye ağlıyor. Bazen geceleri çok zor uyuyor bazen hemen o değişiyor
Nova zuhalsebu Biz de öyleydik. Ben arabayla çıkarıp öğlenleri düzenli uyuttum ama akşamları 1,5 saat uyutmaya çalışmak iyice çile oldu hem ona hem bana. Artık soracağım bir süre. Öğlen isterse uyuturum. Daha yeni ama dün ve bu sabah çok daha mutluydu☺️