bekt55_ naz2911 bizde önümüzdeki hafta sonu 4 aylık aşı olacaz inşallah kolay geçer pazartesi nasıl geçti yazar mısınız
hll111 naz2911 ateş yaptı bizde dün olduk, gece hep 37 ile 38 arasındaydı ateşi her ihtimale karşı evde calpol bulundurmak gerek diye düşünüyorum.
naz2911 bayraktarkkubra 2.ayında fazla etkilenmedi ama yaparken resmen morardı çocuk sonra bembeyaz kesildi ağlamaktan ben ondanda çok korkuyorum umarım iyi geçer sizinkide 🌸
bayraktarkkubra naz2911 çok yakan bir aşı çünkü zatürre özellikle ondan ağlıyorlar benim oğlumda öyle kolay ağlamaz ama onda çok ağladı
Gokturkmom naz2911 2.ayda ateş yaşamıştık 2gün ,4.ay aşımızda hiç bir yan etki olmadı 🥹en rahat geçen aşımızdı 2.doz olduğu için daha rahat atlatıyorlar genelde umarım sizde de öyle olur 💝 hll111