Benim de bebeğimde o aylarında oldu önce yanaklarda başladı doktoru bol bol nemlendir güm içinde dedi nemlendirdim ama fayda etmedi bütün vücuduna serpti maalesef serpme olunca doktor kortizonlu bir krem verdi sabah akşam sürdük üç gün içinde iz bile kalmadı ama egzama sorunu olan bebeklerin genelde cildi çok kuru olduğu için oluyormuş ve tekrar etmemesi adına 5 yaşına kadar sürekli nemlendirici krem kullanılması gerekiyor ben bilmiyordum tamamen bittikten sonra nemlendirmeyi duştan sonra yaptım sadece tekrar etmeye başladı yanaklardan öyle olunca hemen kortizonlu kremle durdurdum ama şuan sürekli nemlendirme yapıyoruz