Kızlar annemin kucuk bi yer var dı satıldı bölmüş 20 bin düştü kardes basına kendısıne verdi bize de 20 bin tl buyuk bir para degıl tabiki keske daha cok olsaydı ama buna da şükür evimin ihtiyaclarını mı alsam kendi ihtiyaclarımı yoksa altın yapıp koysam mı kararsız kaldım kendi ihtiyaçlarımı alsam para hıc olduya gıdecek evimin de aslında cok var ama bir yandan eşımın aılesı sureklı senın ne yaptıkı diye darlıyo acaba altınmı alsam koysam bilemedim fikrinize ihtiyacım var sımdıden teskuur edıuorumm☺️❤️