bonusinem Herkese selamlar , öncelikle 3sene sonra içime sinen eve geçiş yapacağım onun için dekorasyona önem vereceğim o yüzden size bir sorum var ; rustik perde yaptırmayı düşünüyorum, kullanım kolaylığı ya da dezavantaj nelerdir fikrinizi merak ediyorum 😌😋
NariNariKiminYari bonusinem ben diğer evimde rustik kullanıyorum ama perdemden pek memnun değilim. Sakın ikeanın demirsiz rustik perdesini almayın
Rez bonusinem annem de yeni evine geçti perdelerini çok beğendim , fonlarını rustik yapmış salonların yarın atayım foto :))
incinare Kesinlikle çok kolay ve şık duruyor ben seviyorum diğerlerini iki saat takamıyorsun evinizde hayırlı uğurlu olsun inşallah içinde nice güzel günleriniz olsun🌸
bonusinem incinare allah razı olsun, darısı isteyen herkese olsun. bnde kolay ve şık olucagına inanıyorum,teşekkür ediyorum 💗
incirreceli_06 bonusinem hayırlı olsun güle güle oturun sıfır ev mi aldınız kaça aldiniz sorması ayip🙈
Nazliezgi bonusinem Şuan beklemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok şuanki evimin satılması lazım öncelik olarak diğerine yol açılsın
bonusinem incirreceli_06 bizde eski evimizi satıp üstüne ek para ekledık sıfır degıl hayır eski bina , ama temeli sağlam 3+1 ev aldık 3200 e cevizlide
bonusinem NariNariKiminYari yok ikedan almıcam perdenizde ikedan dı o zaman özel diktireceğim ebin oraya yakın bi perdecinden sorun olursa hemen halledeyım diye
NariNariKiminYari bonusinem perdeyi yuvarlak halkalı demirli alın. Perdeden ek yaptıklarında kaymıyor demirde