Kizlar merhaba ben 13 martta kurtaj oldum spiralde takildi 2 kizim var istekli bir gebelikti ama nasip olmadi dusuk yapacaktim kanamalar yogundu neyse spiralden sonra bana iliski için bilgi verilmediği için kanamam da olmayinca 3. Gün iliski yasadik spiral sonrasi ne zaman regl oldunuz kurtajdan sonra taktiran var mi?