ozge_1233 aslında kötü almamış ayda 500-1000 gram normal kabul ediliyor e tabi 4 ay itibariyle daha da azalıyor alımları hareketleniyorlar . Sağlığında problem yoksa kiloyu dert etme benim oğlum da hep az kilo aldı hâlâ da zayıf bir çocuk ama sağlığı yerinde