Kızım 22 aylık. On gündür falan hastaydı ve bu süreçte tv izlettim telefon verdim sürekli damar yolu açıktı serum takılıyordu diye şuan baya bağımlı olmaya başladı ben biraz uzaklaştırsam bile babaannesi halası filan ağlamasın diye sürekli eline telefon veriyor ve vermediğimiz zamanda sürekli ağlıyor kendini yerlere atıyor nasıl uzaklaştıracağım bilmiyorum ya