alfabur 4.ay 21 günlük kızım bende başladım bugün 2. Gün baya başarılı gece uykusunda problem yokdu zaten hatta gündüz de 2 saat de bir 1 saat uyur ama zor uyuturum kucağımda salayarak pispislayarak filan 2 gündür beşiğinde kendi kendine uymasını sağlıyorum anne yani beşiği onu besige koyup kendim de uzanıyorum yatağa saçlarıyla oynuyorum elini tuyuyorum ve uyuyor tabiki emzik de var. Olacak gibi bakalım rutin önemli bizim dogdugundan belli rutinmiz hep var her akşam 7. 7.30 da odamıza cekimek gibi üst degistme masaj sevemek kitap okumak gibi gündüzde odaya geçmek perdeyi kapatmak altını değişip karnını doyurup uyutmak sallamak çok zorluydu onun için eğtim vermeye başladık biraz sabir gerekiyor ama inşallah bende devam etirebilirim