Siyah-Beyaz ikili tarama testimiz bizim orta riskli çıkmıştı. Bizde kesin bilgi alalım, hamilelikte onu takmayım diye yaptırdık. Çok şükür temiz çıktı. Tedavisi olan hastalıklsr çıkmıyor zaten ama illa gebelik sonlandırmak olarak düşünmemek gerekir. Doğumda her şeye hazırlıklı olmak, sonrasını planlamak adına öğrenmek istiyor insan. Çünkü bu tarz anormallikler çocukta başka rahatsızlıklara da sebep oluyor. Ama kişinin tercihine kalmış bir şey tabii ki