ayazlianne Hanımlar bebeğim 17 günlükten beri aşırı kusma problemi var. 2 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirmesiyle dahada arttığı zamanlar oldu. Şuan i.y.enfeksiyonu nedeniyle hastanedeyiz zaten. Kusma problemi içinde yapılmadık test- tahlil-tetkik , denemediğimiz yol kalmadı. Reflü olabilceği söyleniyordu. Ama aşırı artış olup azalma olmayınca Sonunda gastroenteroloji doktoru ilaçlı film istedi. 6 buçuk saat aç kaldıktan sonra ilaç verilip sintigrafi çekildi (farklı bi durum olabileceğinden şüphelen işlerdi artık), ve reflü kesinleşti. Çok şükür başka bi problem yokmuş. Bu saatten sonra yapacağım geçmesini beklemek. Reflü yastığı, kıvam arttırıcı, reflü maması, zantac, dik besleme, bekleyip gaz çıkarma, hepsini demedim çözümü bulamadım. Sizin bulduğunuz ve ya doktorunuzun önerdiği bi yol var mı. Fikirleri paylaşırsanız çok sevinirim.
Gudigudi ayazlianne ayni dertten muzdariptik. Maalesef tek care zaman.. Gaviscon infant kullandiniz mi?