Ballloglum pöhler nasıl çalışıyordur bilmiyorum ama biz Eskişehir’de görev yaptık bu sene ayrıldık eşim muhasebeye bakıyordu ve çok yoğundu. Her hafta muhakkak görev yazıyorlardı ya maç ya yaya devriye olmazsa bir yürüyüş, basın açıklaması 2 gün izin yaptığı çok nadirdi. Bir de işten çıkıp akşam yine devriye atmaya filan gidiyorlardı zaman zaman dış görevlere de gittiği oldu. Yani sonuç olarak bizim için yoğun bir şehirdi ama pöhler için nasıldır bilemem. Eğer birileri varsa tanıdık bence bir sordursun eşiniz düşündüğü gibi olmayabilir bizde sakin olur diye düşünmüştük hatta ben Ankarayı çok istiyordum eşim yoğun diye istememişti sonra keşke Ankarayı yazsaydık diye düşündü