5 buçuk aydan beri ek gıda denemeleri yapıyorum asla hiçbir şeyi severek yemiyor suratını ekşitiyor ağzını bile açmıyor yarım ağız bi iki kaşık yerse yiyor sonra kızıyor bende zorlamıyorum püre muhallebi çorba tarzı hepsini denedim ne versem yer cubuk gibi yapıp eline versem yer mi boğulmaz dimi yada pankek gibi neden böyle ne zaman düzelir nasıl yol izlemeliyim lütfen yardım çok üzülüyorum sadece anne sütü içiyor oda yetmiyor kilo almıyor mama denedim onuda içmedi anne sütüne alışkın olduğu için