Doğum yapalı 21 gün oldu göğüs ucu çok fena acıyor lansinoh krem sürüyorum o an rahatlatıyor ama emdikce acı tekrarlıyor, kıyafet giymek bile istemiyorum o kadar kötü bir acı. Emzirirken de göğsümün yan tarafı sanki damarım çekiliyormuş patlayacakmış gibi acı sızlama oluyor anlamadım.. Bu süreç ne zaman normale döner yoksa hep bu şekilde de mi geçiyor emzirme süreci? Göğüs pedi kullanıyorum oda göğüs ucunu kapatıyor kurulukdan acı daha çok oluyor başka ne kullanabilirim ucuna temas etmemek nemli kalması için. Sizce gümüş kapak nasıl kullanan memnun olan olmayan var mı