Zeynep1625 Fuldenmevsim aynen şimdiye kdr hiç bi aşıda sorun yaşmdk gayet sakndi ama bi bu 4aylkta huzrlk yaşadı
Fuldenmevsim Sumide bende çok korkuyordum ateş olacak diye 3 saat ateşi oldu calpol verdim çok şükür gece ateslenmedi
Tugceers Sumide yaptirdim ara ara 1 er derece yükseliyor atesimiz sonra dusuyor bakalim geceyi atlatirsak oh diyecegim.
Amineyusufmuhammed Fuldenmevsim valla benim ilk 3saat icinde ates oldu sonrada parol verdim 2gun kullandim parol çok sukur hic ateslenmedi korkulacak bisi yok agrisi oluyo onun için 2gun parol kullan tabi hangi surubu verirse doktorunuz
ikbalmira1 Fuldenmevsim karışmak gibi olmasında ateşi 38 olmadan vermeyin ablam 37 olduğunda her aşıdan sonra verdi şimdi yiğenim hep hasta ve doktorları sürekli aşı sonrası verdiğiniz calpol yüzünden vücut direnç sağlamamış ve yaptırdığınız aşı boşa gitmiş dedi
Fuldenmevsim ikbalmira1 fazla vermiyorum yarim çay kaşığı veriyorum bide calpol ağrı kesici özelliği varmış doktoru ver dediği için bende verdim
Kozalakk Geçen cuma yaptırdık. Huysuzluk oldu ateş olmadı biraz fazla ağladı o akşam normale göre. Gelir gelmez yarım ölçek calpol verdim gece yatmadan da verdim. İlaç vermeye çok taraftar değilim ama ağlayıp ateş çıkarcağına rahatlasın diye verdim.
GknL Fuldenmevsim genelde 38 olmadan vermeyin diyorlar, sonuçta ilaç ya ne kadar az versek o kadar iyi ama tabi ateş korkutucu bir şey sürekli tetikte bekliyor insan😀
Fuldenmevsim Sumide korktuğunz gibi olmuyor merak etmeyin bende çok korktm çok şükür gece olmadi inşallah sizinkide olmaz geçmiş olsun